5.10.15

Możecie nie wierzyć, ale...



...mój laptop znowu umarł.

Ta, może zacznę od tego, że w tej notce nie bedzie na razie polskich znakow. Postaram sie to pozniej jakos poprawic itd., ale w tej chwili pisze na moim szkolnym laptopie ze szwedzka klawiatura i poza literami, ktore sa w angielskim, sa tutaj tylko litery typu.: å, ä, ö. Nienawidze tych liter.

W każdym razie - spójrzcie co za poświęcenie. Nie dość, że siedzę na SO (coś na podobę WOS-u), to jeszcze na szkolnym laptopie, którego mam używać do prezentacji, translatora i tego typu rzeczy.
Walić. Blogger to jak wikipedia.

Mój laptop umarł. Wiem, że to się robi już mało wiarygodne i w sumie możecie mi nie wierzyć. Jedyne czym mogę Was przekonać to zdjęcia i tym, że rly nie jestem na tyle głupia, aby za każdym razem wymyślać tę samą wymówkę.

Sprawa wygląda tak, że po prostu raz popsuł mi się dysk i od tamtej pory durni panowie z serwisu ciągle wkładają mi jakiś stary, który działa parę miesięcy i znowu się psuje.
Do tej pory zawracaliśmy im dupe, bo każdy dysk był na reklamacji, więc nie ponosiliśmy kosztów naprawy, ale ostatnio mama umówiła się z nimi, że jak tym razem się popsuje to oni oddadzą tę pierwszą wpłatę (jakieś 300zł :)) i oddadzą laptopa bez dysku.

Problem tylko w tym, że jesteśmy za granicą, a nie chce mi się spędzać 18h w promie, żeby zanieść gównianego laptopa do naprawy XDD.

Tym razem prawdopodobnie stało się też coś z matrycą, więc nie mogę go ani włączyć, ani nawet skorzystać z pulpitu.

Tata zadecydował, że jeszcze zobaczy czy da się coś z tym zrobić, a jak nie to kupi mi nowego lapka. Mam nadzieję, że to będzie ta druga opcja, bo za kasę z tych wszystkich napraw, kupiłabym sobie już kilka laptopów.
Proszę ich od roku o nowego, sama też próbowałam zbierać, ale moi rodzice wymyślili sobie, że będą kupować mi tylko rzeczy niezbędne, takie jak buty zimowe i jedzenie, a reszte (np. ubrania, których wg mamy nie potrzebuję, bo mam ich już za dużo ://) muszę kupować sobie sama. Przy moim zakupoholizmie trudno uzbierac ok. 3tys zł ;---;.

W każdym razie, za cholerę, nie wiem, kiedy ta sprawa się wyjaśni, bo na tę chwilę moi rodzice mają niepowtarzalną okazje do szantażowania mnie (Jak nie pójdziesz na basen, nie bd laptopa. Teraz przez Ciebie, tatusiu, muszę siedzieć do 15 na durnym basenie. Co z tg, że umiem pływać? :)).

Postaram się pożyczać od kogoś lapka, ale i tak będę mogła pewnie spędzać na nim mniej czasu, więc na tę chwilę wszystkie blogi są tak, jakby zawieszone (?). Postaram się coś dodawać, ale nie obiecuję :/.

Jeśli jesteście źli to luknijcie tutaj [KLIK] i wyobraźcie sb, że mam to wszystko zrozumiec :'). Okażcie trochę serca i z tego współczucia mi wybaczcie XD.

Będę informować Was na bierząco ;))

Do kiedyś :'( :*

Quinn ;**

13 komentarzy:

  1. Będę czekać na Twoje cudeńka!
    Yyy nie pozbędziesz się mnie stąd?
    I jak najbardziej rozumiem!
    Do zobaczyska ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna Quinn, współczuję i trzymam kciuki, żeby w wyniku wyszło na to, że dostaniesz nowego lapka i będziesz dla nas pisać :*
    Współczuję też z tą nauką, szczerze to ja nic z tego nie kapuję :p

    Pozdrawiam i czekam :*
    Hope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tata stwierdzil chyba, ze woli mi kupic nowego, wiec moze w koncu wyjdzie z tego cos dobrego ;D

      Usuń
  3. Bardzo Ci współczuję :c
    Oczywiście będę czekać <3
    Kerry

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy cierpliwie czekać ;D
    Mam tylko nadzieję, że nie za długo ;P

    Noo ale nie ma tego złego, może w końcu dostaniesz nowego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam jechac po nowego w sobote, ale wkurzylam tate (tym, ze nie zrozumialam tg, co mowila do mnie SZWEDKA :')), wiec 3maj kciuki, zeby mu zlosc do soboty przeszla :P

      Usuń
  5. Jejku jak mnie tu długo nie było o.o
    Przepraszam :c
    Ogółem zaniedbałam bloggera ale cicho xd
    W każdym razie nadrabiam wszystko i postaram się pisać komentarze jak najczęściej :)
    Mam nadzieję, że rodzice kupią Ci szybko nowego laptopa, bo w sumie to nie opłaca się go znów naprawiać ;p
    Jejku jak ja Ci współczuję ;c Bardzo lubię Szwecję (tam jesteś nie? xd I tak lubię Szwecję <333) ale tak szczerze to nic, a nic nie zrozumiałam z tego filmiku xd To chyba nie jest język dla mnie xd
    Ale powodzenia, wiem że szybko to ogarniesz ^^
    Ali ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie to zrozumieli! XDDD Od ponad roku im to powtarzam :'))

      Tak, jestem w Szwecji XD.
      Jezyk sam w sb nie jest jakis trudny (tylko ta durna wymowa i glupie nowe litery XDD), ale tam sa rzeczy zwiazane z polityka, ktore ja po polsku ledwo ogarniam XDDDDD

      Usuń
    2. Mi jak eghem eghem "czytam" to to mi się kojarzy z niemieckim nie wiem czemu xd
      No cóż... xd

      Usuń
  6. Jasne, że rozumiem. Sama często mam problemy z kompem -,-
    To już się nazywa złośliwość rzeczy martwych XD
    Będę czekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jaka - jak sie wali to wszystko XD.
      W sobote dwie godziny wlaczalam tel, bo co chwila sie zawieszal i sam wylaczal, w niedziele rozwalil sie komp, a wczoraj sluchawki. Ciekawe co bd dzisiaj :') XDDD

      Usuń
  7. Oj, kochana!
    Doskonale cię rozumiem!
    Mój się psuje co miesiąc! xD
    Nie ważne ile, poczekamy!

    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w klubie. Ja czekam na nowy telefon hyhuaha xx

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X