29.11.14

Pierwsza w historii tego bloga notka informacyjna :O

Każdy wiedział, że ta chwila wkrótce nadejdzie...

1# Rozdział... Nie pojawi się on w ten weekend, ani w następny, ale BYĆ może za dwa tygodnie (?). Powód? Brak weny, chęci i w ogóle. Chciałam przysiąść nad nim wczoraj, w szkole już sobie układałam, co napisać, kiedy niespodziewanie... ten dzień okazał się najbardziej pechowym dniem mojego życia. Takim oto sposobem mój telefon wygląda jak wygląda (zdj obok ;(), mam
nieprzygotowanie z RELIGII, pojadę na "Kosogłosa"DOPIERO 9.12, moje oceny z biologii się nie poprawiły, a wręcz przeciwnie (bardzo przeciwnie ;/), a rozdziału nie ma, bo kiedy wczoraj, po paru godzinach wycia, z bolącą głową i opuchniętymi oczami (oraz złamanym serduszkiem - miłość mojego życia [*]) jeszcze raz przeanalizowałam rozdział, stwierdziłam, że lepiej nie - PRZEPRASZAM :/

2# Zapraszam WSZYSTKICH (bez względu na to, czy wcześniej czytaliście CEEA, czy nie) na nowo odblokowanego bloga z długim skrótem :) Mam nadzieję, że wejdą też Ci, którzy pierwszy raz stykają się z tym blogiem :> [KLIK]

3# Proponuję OS'a (również 1 na tym blogu) i mam w sumie nawet pomysł, ale musiałabym go trochę bardziej przemyśleć i nie wiem, czy w ogóle ktoś by chciał go przeczytać... No... Więc... Ten... Napiszcie w komentarzu :D

Kto przeczytał niech napisze w komentarzu (Nie! To nie będzie ostatnio obejrzany film, pff, to nie miejsce do chwalenia się obejrzeniem "Kosogłosa" :X) nazwę ulubionego zespołu/wykonawcy muzycznego czy coś tam :D

PS
Zgadnijcie, kto dostanie koszulkę z OneRepublic, o która błagał miesiąc :D Kocham pocieszające koszulki <3


25 komentarzy:

  1. Wspolczuje jesli chodzi o tel,i napewno przeczytam os więc weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy przeczyta os'a!!!
    Twoje notki są nawet ciekawe więc się nie martw :*
    Co do telefonu- współczuje ;((
    Co do ocen- nie martw się, też nie mam idealnych (czyt. mam beznadziejne xD)
    Każdy zna CEEA, ciesze się, że już jest 'odblokowany' !
    Buziaki i weny !! :**
    S.V

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze weny i czekam na dalsze części :')!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja napiszę "czy coś tam" ;D
    Ja chcę przeczytać OS'a <3
    Kosogłosa już widziałam i był BOSKI ♥
    Na CEEA wpadnę jak znajdę czas :*
    I przykro mi z powodu twojej miłości :(
    Poczekam na rozdział, byle tylko ci humor powrócił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Os na pewno przeczytam <3333
    Współczuje telefonu, jakby to samo zrobiłabym ze swoim to by normalnie... koniec świata :<<
    co do ocen, to ja mam tak z matematyki xd W tamtym roku same piątki, w tym ledwo mi 4 wyjdzie :/

    Pozdrawiam, Blake :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ja dzis bylam na Klosoglosie i film zajebisty . Wspolczuje za wypadekz telefonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaz bardziej bylo siedzenie z ukochana osoba ktora ciagle szeptala mile slowka do ucha. Os. Przeczytam napewno a co do zespolu to moj ulubiony Jessie M.

      Usuń
  8. Wszystko przeczytałam :D
    Nie obraź się, ale z twoich opowiadań u góry twoje życie to dno...
    No ale co do pierwszego twojego bloga jestem z tobą od samego początku i nadal jestem
    Uwielbiam cię
    Może nie komentowałam, ale wiedz, że byłam jestem i będę ciebie wielbić
    OS?
    Jak najbardziej kochana
    Gdybym mogła przytuliła bym cię.
    Mnie nikt nie tuli w takich sytuacjach ale od tego (pocieszania) mam moje pieski
    Będę wyczekiwać nawet głupiej notki od ciebie
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, niestety wiem :// a ten pech zaczął się właśnie z chwilą, w której odpadł Góral :O

      Usuń
    2. Biedna :/
      Boże, dlaczego Góral?????!!!!!!!! (:D)
      Mogę ci troszeczkę zaradzić na takie załamki
      Jeżeli masz piska, lub kota mu się wypłacz
      To mi zawsze pomaga i moje maluchy (no nie takie maluchy xD) zawsze poprawiają nastrój :D

      Usuń
  9. Przeczytałam całość ;)
    Przykro mi z powodu miłości twojego życia, ale może tak miało być i znajdziesz kogoś równie wspaniałego.
    Co do Kosogłosa ta część jest wspaniała i jak pojedziesz to się przekonasz ;) Współczuję też telefonu. Na prawdę pechowy ten dzień miałaś :(
    Na drugi blog zaraz wejdę i cieszę się, że odblokowałaś ;*
    Ja przeczytam OS'a bo na pewno wspaniały będzie ;)
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z chęcią przeczytam OS.
    Ostatnio obejrzany film:Magic Mike
    Ulubiony zespół muzyczny: Afromental
    Ulubiony wykonawca: Liroy
    :-P <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na OS :D
    Ulubiony wykonawca: Lana Del Rey <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajmuje
    Kathie verdas

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww <33 *.*
    Spoczki Poczekamyy <333
    Alee uu z telefonem ;(( Mam taki sam <333 XD
    Pozdrawiam ;**
    I nadal ubolewam nad stratą Górala <33 A mógł to wygrać! ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuje ci z tym telefonem ;cc
    poczekamy na ciebie <3
    Całusyy ;**
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA !
    Szczegóły na moim blogu :
    Leonetta-odpierwszejchwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki sam telefon <3
    Współczuję co się z nim stało a ja o swojego '' Aniołka " nieraz ze złości rzucam o ścianę więc Cię rozumiem xdd
    Czekam na osa !
    I Kosogłos był świetny i sama się niedługo przekonasz ;)
    Co do CEEA czytałam już rozdziałek ;*
    Ulub. wykonawca : Ari Grande

    OdpowiedzUsuń
  17. http://jortini-mystoryvikivilu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Avicii <3
    OneShot to bardzo dobry pomysł !! :)
    Twój blog w ogóle jest świetny.
    Masz świetny styl pisania i mało błędów lub ich brak, co jest wielkim plusem na blogach. Fantastycznie piszesz, z takim power'em i czuć taką pasję do tego co robisz. Rozdziały są przejrzyste to też wysoko się ceni, dzięki temu czytelnikowi dobrze się czyta. Przeczytałam już wiele blogów ale tylko niewiele zasługuje na stałe odwiedzanie jak ten.
    Więc nie łam się, ja jak i pewnie dużo innych czytelników będziemy z niecierpliwością czekać na kolejne tak świetne teksty. Każdy potrzebuje przerwy więc odpoczywaj, nadrabiaj biologię i wracaj z nowymi pomysłami. :*
    Podsumowując JESTEŚ SUPER !!!!!!!!!!!
    S.R. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki to był telefon?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X