7.12.14

Nowy blog?

Witam Was w ten piękny, pomikołajkowy dzień :D Niestety (albo stety) nie przychodzę do Was z rozdziałem - pracuję nad nim, ale jak się okazuje potrzebuję na to więcej czasu ;) Mam nadzieję, że cierpliwie na niego poczekacie :>

Tymczasem przychodzę do Was ze sprawą zupełnie niedotyczącą tutejszego opowiadania :o

Otóż chodzi o opowiadanie na moim drugim blogu (*w tym momencie wszyscy zamykają tą notkę*). Ostatnio strasznie on podupadł i nie mówię tu o 2 komentarzach mniej pod rozdziałami, a o tym, że z 40 czytelników zrobiło się 10. Mam świadomość tego, że jest to wina kiepskiego 3 opowiadania, kiepskiego 2 opowiadania (napisałam też, że 1, ale to o dziwo się Wam podobało). Mi osobiście w miarę podoba się nowe opowiadanie (podkreślam - W MIARĘ) i nie chcę, żeby przez poprzednie opowiadania, to zostało skreślone. Naprawdę starałam się pisząc pierwsze rozdziały, dopracowując ten pomysł. Dlatego przychodzę z propozycją.

Co Wy na to, żebym zostawiła już CEEA? Żeby były to tylko te 3 opowiadania, które już skończyłam, żeby zostali tam czytelnicy, których już nie ma i żeby były tam te OS'y, z którymi nic już nie zrobię? Nowe opowiadanie znalazłoby się wtedy na całkowicie nowym blogu. Chciałabym, żeby od tego opowiadania zależała opinia od tym blogu.

Cóż, to zależy od Was. Dodam ankietę i chciałabym, żeby każdy w niej zagłosował, albo napisał w komentarzu. Jeśli będzie wystarczająco dużo głosów, utworzę tego bloga jeszcze dzisiaj, a jeśli nie to albo się jeszcze zastanowię, albo po prostu skończymy i z tamtym opowiadaniem (nie mówię tu o historii na GMLL) i z tamtym blogiem.

Nicol.

8 komentarzy:

  1. Im więcej blogów Nicol tym lepiej !
    W każdym razie jakbyś nie zrobiła, będę czytała ;))
    S.V

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na "tak" - nie wiem, czy mój głos się zaliczył ^^
    Z mojej strony obojętne mi jest czy założysz nowego bloga, czy zostaniesz na tamtym ;)
    Ale jeśli głos na nie miałby oznaczać, że zamykasz CEEA, to głosuję na tak ;3
    Ja nadal jestem na CEEA, ostatnio nie komentowałam, za co przepraszam, ale cały czas czytam ;*
    Mi osobiście obojętne, gdzie będzie prowadzić tę nową historię <3
    Według mnie ona jest wspaniała i gratuluję Ci pomysłu *-*
    Pozdrawiam ;*
    Katarina xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jak mój kłonik wyżej głosuję na: TAK
    Obojętnie kochana, kocham każdy Twój blog :)
    Historia jest Cudowna <333
    Czekam na decyzję Twoją ;***
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na Tak :)
    Zrób też tak jak dla Ciebie będzie tez dobrze :D
    Czekam ;*
    Kocham Cię <33

    OdpowiedzUsuń
  5. MI tam się podobało CEEA ale podoba mi się też nowe opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa historia, nowy blog-takie jest moje zdanie. CEEA to cudo, ale pora je zostawić i zacząć coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to jest obojętne czy założysz nowego bloga na którym będziesz pisać opowiadanie, które już zaczęłaś na CEEA czy na nim jednak pozostaniesz.
    Czytałam, czytam i będę czytać ♥
    Mi się ta nowa historia bardzo podoba ♥
    Decyzję pozostawiam tobie, jeśli zdecydujesz się założyć nowego bloga to nas poinformuj ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog CEEA jest zajefajny, nie usuwaj go. Każde opowiadanie było super, a najlepsze to 1 i 3 :D nie rób kolejnego bloga, bo tamten jest najlepszy. Jeden z moich ulubionych, tak samo ten. Zastanów się nad tą decyzją, bo wiele na nim osiągnęłaś i chcesz to wszystko zniszczyć? :O ja bardzo zżyłam się z CEEA i szkoda by mi było usuwać go z zakładek :'cc

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X