5.6.16

Jak zwykle ważne informacje ;D



Miałam to napisać pod rozdziałem, ale idzie gorzej niż lepiej, więc będzie osobna notka - przeżyjecie ;p.

Nie wiem czy powinnam pisać tę notkę, bo przed chwilą dowiedziałam się, że mój idol był na tej samej ulicy, tego samego dnia (w Wielkanoc), co ja :). A ja go nie widziałam :). A może nawet widziałam, ale nie ogarnęłam, że to on :)). Tak więc mam małe załamanie nerwowe, a moje okno bardzo kusi ^-^. Jeśli ta notka będzie za bardzo psycho, to, o ile się zdążę ogarnąć, jutro ją usunę :).

1. Rozdział - będzie. Po prostu nie wiem, kiedy ;D. Sprawa wygląda tak, że w tym rozdziale ma być słodka Leonetta, a u mnie to działa tak, że albo mam supermegawenę na to i wychodzi lepiej niż inne rozdziały, albo jest tak, jak teraz i wychodzi beznadzieja, wiec nie nastawiajcie się na coś super ;/. W tej chwili już nawet nie staram się, żeby to było jak najbardziej znośne, a żeby po prostu było  Bo zaczęłam to pisać zaraz po dodaniu ostatniego rozdziału, a mam jakieś 700 słów. Podsumowując - będzie na pewno, ale nie mam pojęcia kiedy. Może jutro, a może za tydzień ;/.

2. Przyszłość tego opowiadania - mam już zaplanowane rozdziały do końca. Muszę się uporać z 26. i wtedy będzie już z górki, bo jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - będzie ciekawie. Nieskromnie powiem, że mam zajebisty pomysł (szczególnie na 27.), ale gorzej może wyjść z wykonaniem ;D. Ale wszystko mam już zaplanowane do końca, muszę pomyśleć tylko nad epilogiem. Nie powiem Wam dokładnie, ile rozdziałów zostało (zaskoczę Was ;D), ale mniej niż pięć na pewno ;p.

3. Przyszłość tego bloga - niedługo po dodaniu epilogu, pojawi się rozdział 1. nowego opowiadania (Never Stop Running). Prolog mogliście już przeczytać tutaj. Aktualnie piszę bodajże siódmy rozdział i będzie to coś całkiem nowego. Jeśli lubicie Leona z SOYH, to postać Fiolki powinna się Wam spodobać ^-^. Tymczasem staram się już wprowadzać jakieś zmiany na blogu, Normalnie blokuję bloga na dwa, trzy dni, żeby to ogarnąć, ale teraz robię to po prostu na raty. Znalazłam już nowy szablon i wczoraj opublikowałam zakładkę z bohaterami. Nie ma w niej w sumie nic niezwykłego, bo pominęłam bardzo ważną postać, która z pewnością wzbudziłaby Wasze zainteresowanie ;D. Nie pominęłam jej dlatego, że jestem wredna - po prostu szukałam jakiejś aktorki/modelki, która użyczyłaby jej swojej twarzy, ale nie mogłam znaleźć nic idealnego. Zrobiłabym zdjęcie swojej wyobraźni, jakbym mogła, ale nie mogę, więc Wy będziecie musieli użyć swojej ;D.

4. Wakacje - w piątek miałam ostatnie lekcje! Juhu! Sprawa teraz wygląda tak, że w poniedziałek jest wolne, bo w Szwecji jest jakieś święto; we wtorek jadę z klasą do muzeum (mogliśmy jechać do skansenu, ale nasza wychowawczyni jest durna  -.-); w środę i czwartek mam typowo klasowe zajęcia podczas, których będę robiła takie rzeczy jak oddawanie podręczników i laptopów albo pisanie takich jakby podsumowań semestru z każdego przedmiotu; w piątek zakończenie roku szkolnego i w końcu WAKACJE! <3 A wtedy na blogach będzie pojawiało się więcej, obiecuję ;D.

5. Inne opowiadanie - jeśli jesteście znudzenie moimi wypocinami i pragniecie czegoś lepszego, wbijajcie tutaj :D. Misiek (Teddy) w końcu znowu wrócił i będzie pisać zajebiste opowiadanie, więc komentujcie, żeby ją zmotywować i żeby raz w życiu coś skończyła ;p. Będę bardzo wdzięczna ^-^. 

Chyba tyle ;p. Mam nadzieję, że nie przynudzałam.
Jeśli przeczytaliście, dajcie znać w komentarzu, żebym wiedziała, kto w ogóle czyta te notki ;).

7 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystko od a do z. Trochę szkoda, ze kończyć to opowiadanie Ale mówi się trudno i idzie się dalej 😁

    Ps. Prolog jest fajny. Choć nie wiem jak ona może biegać zawodowo. Mi się nie chce samej dla siebie a co dopiero zawodowo 😂

    PS1. Ale ci zazdroszczę tych wakacji. Ja muszę chodzić do 23 .06 (i w dodatku w czwartek muszę wrócić do szkoły na ok. 15, ponieważ biorę udział w pożegnanie klas trzecich 😊) a 24.06 zakończenie i WAKACJE!! 💓💓💓

    PS2. Jak twoje wakacyjne plany?

    Pozdrawiam gorąco~ Dominika ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział.
    Czekam na świeżynki 😉
    Będę czekać tyle ile trzeba będzie na rozdział. 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przeczytałam.
    Poszczególne części skomentuję później lub jutro. Dziś/teraz padam, więc zobaczymy, na czym stanie.
    W każdym razie - notka przeczytana ;)
    xoxo Sydney Sky
    PS. Nie jest psycho nie musisz usuwać c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohohohoo, długa ta notka :D
    Będzie słodka Leonetta ^^
    Jak to mniej niż 5 rozdziałów?! :O
    Takie cudowne opowiadanie a ty chcesz je kończyć :CC
    Szkoda :/
    Zazdroszczę wakacji, my mamy jeszcze 3 tyg nauki ;-;
    Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę wielkie plany.
    Jest zakładka o bohaterach. . Już lecę czytać.
    Cała notka przeczytana, czekam na next z niecierpliwością *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. JA CHCĘ JUŻ WAKACJE!
    I to by było na tyle xD. Życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X