26.11.15

Szybka notka



Szybko i na temat, zanim ktoś ogarnie, że piszę notki na bloga na szkolnym lapku, w trakcie lekcji XD
Nie miałam nic pisać, ale zauważałam ile czasu już minęło od dodania poprzedniego rozdziału, więc uznałam, że należą się Wam wyjaśnienia.
Nowy rozdział nie pojawiał się przez chwilowy brak weny. Wena wróciła i teraz mam zamiar go napisać, ale jeśli czytacie moje pozostałe blogi, wiecie, że jestem zmuszona do pracowania na tablecie, więc może to potrwać o wiele dłużej niż zwykle.

Przepraszam, że nie dawałam znać (dopiero teraz ogarnęłam, że minęło tak dużo czasu) i mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Postaram się skończyć do przyszłego tygodnia ;))

PS#1
Planuję wrócić do pisania informacji o rozdziałach z boku (tam gdzie tytuł bloga, kontakt do mnie itd)., więc zanim zapytacie, spójrzcie tam ;))

PS#2
Kolejna notka, którą pisałam wczoraj, ale dodaję dzisiaj - na lekcji nie zdążyłam, a jak wróciłam do domu okazało się, że nie ma prądu. Połowę dnia wczoraj spędziłam przy świeczkach, a telefon ładuję dopiero dzisiaj w sql XDDDD. W dodatku zrezygnowałam z lunchu specjalnie dla Was (tak naprawdę jestem głodna, ale nie chce mi się tam iść, bo jest najwięcej ludzi o tej godzinie ;----;) ^^.

17 komentarzy:

  1. Będę czekać!
    Wiem, że warto!
    Ciesze się, że wena powróciła.
    Miło z Twojej strony, że nas informujesz.

    Pozdrawiam Kicałka ❤
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam ^-^
    Super że wróciła ci wena :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, Jestem i nigdzie się nie wybieram ♥♥
    Bedę czekać <333 Już nie mogę się doczekać <3333
    A ty lepiej jedz xD Bo nie będziesz miała siły aby pisać *_*

    Czekam z niecierpliwością na next ^^
    Weny ,
    Sysia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam i życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sprawy, poczekamy ;D
    To bardzo miłe, że napisałaś notkę, w której wszystko nam wyjaśniasz;*
    Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X