5.1.15

Info dotyczące epilogu :)

Witam w ten okropny dzień :)) Tak, okropny, pozdrawiam po ośmiu godzinach szkoły :*.

Notka - jak sam tytuł wskazuje - dotyczy epilogu. Pod ostatnim rozdziałem, w prawie każdym komentarzu piszecie, że nie chcecie epilogu. Okay, ja też nie do końca tego chcę. Planowałam więcej rozdziałów, zupełnie inną historię i ogólnie inaczej miało się to potoczyć. Niestety - nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli i nie na wszystko mamy wpływ. Zupełnie inaczej wyglądało prowadzenie tego bloga w sierpniu i teraz. Straciłam zapał, wenę, chęci i po prostu czuję, że to nie wróci. Wiem, że czasem wystarczy trochę czasu, ale to nie ten przypadek - tak jest od października i z czasem wcale nie jest lepiej, a coraz gorzej. Nie widzę po prostu sensu w tym, żeby ciągnąć coś, co męczy mnie, zajmuje mi masę czasu, a wcale nie wychodzi dobrze - przynajmniej dla mnie. Nie wiem, jak Wy, ale ja, gdy coś robię pragnę być usatysfakcjonowana i móc przyznać sama przed sobą, że mogło być lepiej, ale nie jest najgorzej. W przypadku trwającego opowiadania nie jestem w stanie tego powiedzieć.

Cóż, naprawdę mi przykro, ale tak czasem bywa i ja nie jestem w stanie pstryknięciem placów przywrócić sobie wenę czy chęć. Mam natomiast mnóstwo weny i chęci na nowe opowiadanie. Pracuję nad tym, żeby tak je zaplanować, żeby nawet w chwili, w której straciłabym chęci, wiedzieć, co miałam napisać, a nie pisać na spontana albo korzystać z pomysłów innych osób.

Naprawdę nie robię Wam tego na złość i mnie ten fakt nie cieszy, ale nic na to nie poradzę. Ja też nie jest zbyt szczęśliwa, kiedy opowiadanie, które lubiłam czytać się kończy, ale mimo to chciałabym Was prosić o zrozumienie. Mam nadzieję, że teraz 3/4 czytelników nie odejdzie i da szansę nowemu opowiadaniu, które naprawdę przemyślałam (przynajmniej początkowe rozdziały) i mi się osobiście podobają :).

43 komentarze:

  1. ALE W ZAMIAN CHCEMY SZCZĘŚLIWE ZAKOŃCZENIE XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Choć kocham to opowiadanie to w pełni cię rozumiem :)
      Oczywiście, że nie odejdę :D
      Nowe opowiadanie pewnie będize tak samo dobre jak to :3
      Albo troszkę gorsze, bo to było najlepsze jakie czytałam oprócz CEEA *___*
      Pisz co chcesz i jak chcesz :D
      Twój blog, twój wybór :)
      A resztą się nie przejmuj ;)
      Czekam na next'a :*

      Usuń
  3. Ja jestem za nowym opowiadaniem. Bez względu na innych czytelników zrobisz jak uważasz. Ja nie zostawię tego bloga, nie darowałabym sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cokolwiek napiszesz będę czytać :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty byłaś w szkole :o?
    Wrócę jeszcze póżniej do rozdziału i tam napiszę Ci dodatek do tej notki xd
    Ali

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuje ci, że byłaś w szkole, mnie to czeka dopiero w środę ;c
    Rozumiem cię, choć to opowiadanie było cudowne... !!
    Czekam na ten epilog (;c) Tylko ma być szczęśliwa Leonetta !!
    Suzzy V.

    OdpowiedzUsuń
  7. To opo było Cudowne ale cię rozumiem i czekam na epilog :C

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, niech Cię drzwi ścisną, ale i tak Cię kochać będę. Czekam na epilog, który mnie pewnie zwali z nóg i czekam na następne opowiadanie.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie mógłby ktoś inny tego skończyć ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem i ja cię w 99% popieram a w 1% cię nie popieram ponieważ kocham to opowiadanie ale rozumiem. Ja na pewno będę czytać ! ❤ Ale komentować rzadziej.. XD Czekam na epilog i na nowe opowiadanko ❤

    Kamila ♥

    P.S. Mam takie pytanko.. czy to nowe opowiadanie to będzie to do którego napisałaś już prolog ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana,jestem z Tobą!!
    Nie opuszczę Cię!!
    <3
    Haha naprawdę dużo napisałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja będę;** ja na pewno 💋 sama bardzo dobrze wiem o co chodzi sama mam bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda...
    Bardzo lubiłam te opowiadanie. ;)
    Ale rozumiem.
    Pisanie ma być dla ciebie przyjemnością.
    W sumie to jak na kolejne opowiadań masz wenę to wyjdzie jeszcze bardziej zajebiaszcze niż te.
    Więc z niecierpliwością czekam na epilog.
    A będziesz kontynuować prolog który opublikowałaś pomiędzy rozdziałami czy zupełnie nową historię?

    Ja na pewno zostaje ;*
    XOXO
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie chcę epilogu ale całkowicie Cię rozumiem. Jak faktycznie to opowiadanie ma Ci się nie podobać i miałabyś pisać je na siłę to lepiej je zakończyć i napisać nowe. Mam nadzieję że dodasz ciekawy epilog a nowe opowiadanie będzie tak samo ciekawe albo i bardziej od tego. Więc ja Cię całkowicie rozumiem in na pewno nie odejdę. A i naprawdę dobrze że taki post napisałaś, wszystko wyjaśniłaś co i jak. Więc widać że czytasz komentarze i potem coś z tych opinii bierzesz i albi zmieniasz albo tlumaczysz. Naprawdę wielkie brawa za to :) Więc życzę weny na epilog i nowe opowiadanie aby było takie dobre jak mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka. Wiem wiem wiem . ...dawno mnie tu nie bylo. Przepraszam. Nadrabiam wszystkie zaleglosci i czekam na mam nadzieje szczesliwy koniec. I na nowe opowiadanko;)
    Pozdrowienia
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  16. To opowiadania było wspaniałe i będzie mi go brakować, ale Cię rozumiem. Nowe opowiadanie na pewno nam się spodoba, a skoro z tym się męczysz to zakończ je; ja to akceptuje. Jak moje poprzedniczki również chciałabym szczęśliwe zakończenie. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć, przepraszam za spam :) zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :) fajnie by było zobaczyć po was komentarz ;)
    http://potworekjorge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sorry, ale i co? Zaczniesz nowe opowiadanie i po kilku roździałach i tak Ci się znudzi i zaczniesz pisać nowe i tak wkółko. Ja w tym sensu nie widzę... Albo decydujesz się na pisanie bloga go piszesz, albo się użalasz nad sobą że ty biedna i że ci wena uciekła znowu... Naprawdę polubiłam to opwiadanie i poprzednie też, ale za każdym razem było tak samo. Znudziło Ci się i zaczynałaś od nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Powinnam iść i pociąć się mydłem za to, że wenę straciłam. Przecież moim obowiązkiem jest pisanie do końca życia GMLL, a wszystkich tutaj zgromadzonych zmuszam do czytania :)) Oj, tak nie jest ;o Więc skoro przeszkadza Ci moje 'żalenie się' (co z tego, że napisałam tą notkę, aby wszystko wyjaśnić, bo sądząc po komentarzach pod rozdziałem to było potrzebne) i mój brak weny (przecież modlę się po nocach, żebym tylko ją straciła) to kliknij na takk czerwony przycisk i ulżyj sobie. Po co masz się, kochanie denerwować? ;*

      Nicol :*

      Usuń
    2. W końcu poznajecie prawdziwą Nikol! :P

      Usuń
    3. Poza tym lepiej już pisz jedno opowiadanie to co zaczełaś a nie bierzesz na siebie kilka. Jedno wystarczy

      Usuń
    4. Przepraszam że się wtrącę.
      Ale o co czepiasz się Nicol...?
      O to że straciła wenę czy odpisała Ci z sarkazmem?
      To jej opowiadanie.
      Jeżeli meczy się pisząc GMLL to po co dalej to ciągnąć?
      Skoro pisze że nowe opowiadanie będzie pisane z ochotą i sercem .
      To o co chodzi?
      Ja też bardzo polubiłam GMLL ale szanuję decyzje Nicol.
      A Nicol jeżeli chcesz się skrzywdzić mydłem polecam w ,,jelenia'' chlasta najlepiej. ;)

      Usuń
    5. Uwielbiam opowiadania Nicol, i ok. To jej blog, jej historia. Ale jak decyduje się na pisanie bloga to niech go piszę, a nie co kilka miesięcy pisze nowe opowiadanie bo tamte jej się znudziło. Jej opowiadania kończą się na góra 20 rodździałów, i tak wkółko i wkółko...

      Usuń
    6. Moje pierwsze opowiadanie: 70 rozdziałów + prolog, epilog
      CEEA: 29 rozdziałów + prolog, epilog
      GMLL: 19 rozdziałów + epilog
      Tak, wszystkie moje opowiadania kończą się na góra 20. rozdziale :).
      I radzę przeczytać sobie notkę u góry, bo tam właśnie piszę, że NIE ROBIĘ TEGO, BO OPOWIADANIE MI SIĘ ZNUDZIŁO. Jezu, po to tą notkę napisałam ;-;

      PS
      W KÓŁKO *

      Nicol.

      Usuń
  19. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!!!!
    Szczegóły na:
    http://leonetta-nicnasnierozdzieli.blogspot.com/2015/01/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm szkoda, że kończysz opowiadanie bo jest naptawdę świetne jednak cieszy mnie to, że zostajesz i masz pomysły na nową historię :). Zostało tylko czekać na epilog i najnowsze notki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie milosc-przyjazn-marzenia.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak Pingwin chce pisać nowe opowiadanie to niech pisze. Amen.

    A tak serio - jest szkoła, Pingwin mógł zakończyć opowiadanie i mieć wszystkich gdzieś. Tym bardziej porównując mnie z Pingwinem nowe opowiadanie ma te 20 rozdziałów, a nie 2. U mnie to inna sprawa, bo to nie są pomysły jak Pingwina i traci sie czytelników xD. Ale ciii... nieważne. Można byłoby się na Pingwina wściekać i wymuszać pisanie dalej GML, ale jak autor nie ma ochoty/nie ma weny to pewnie długo będzie trzeba czekać na rozdział & trudno się go pisze.
    #MisiekTakiKreatywnyIdzieCzytaćIWOLOIWLWY

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem Cię doskonale i absolutnie nie mam Ci tego za złe. Jaki sens ma się robić coś na siłę, męczyć się i trudzić, a w końcowym efekcie i tak nie być z tego zadowolonym. To, co robimy musi sprawiać nam przyjemność, a nie jakąś trudność, więc nie rozumiem osób, które w żadnym wypadku nie chcą nowego opowiadania, tylko kontynuacji i tym samym sprawiania kłopotu i problemów.
    Za to mnie bardzo zżera ciekawość, co przygotowałaś dla Nas w następnym opowiadaniu. Mam tylko jedno "ale", poproszę happy end w tej historii, jednak jeśli masz pomysł na sad end, to w porządku <3.
    Przeczuwam, że następne opowiadanie będzie fenomenalne *.*
    Czekam na epilog i nowe opowiadanie <3
    Całuję,
    Kaite :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu !!! <33
    Gratuluję ;**
    http://nienawiscamilosc.blogspot.com/2015/01/moje-pierwsze-lba-na-tym-blogu-d.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://pierwszespojrzenie-leonetta.blogspot.com

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Na twoim miejscu skończyła bym te opowiadanie.Bynajmniej jeszcze jednym rozdziałem i epilogiem. Znam wiele osób ,którym bardzo podobało się to opowiadanie i jestem jedną z nich. Dlatego proszę cię z całego serca , zrób to o co cie proszę i napisz to.Z góry ci dziękuję i mam nadzieje że mój wpis trochę pomógł. Bo serio świetnie piszesz, a te opowiadanie było świetnym pomysłem.
    Będę cierpliwie czekaczekać i nam nadzieje ze mnie nie zawiedziesz.
    twoja wierna fanka Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  26. GIVE ME CHAPTER OR EPILOGUE.
    #MisiekIngliszuje

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X