1.1.17

11. ~ "Odpowiedzialna i inteligentna"



– Tabletka nie działa – marudzi Sarah kiedy siedzę na krześle przy jej biurku, a ona w tym czasie leży sobie w swoim wygodnym łóżku i ma czelność narzekać.
– Pewnie dlatego, że jesteś kosmitką – odpowiadam znudzona. – Nie martw się, jeśli tak jest, istnieje szansa, że kiedyś tabletka gwałtu również na ciebie nie zadziała.
– Co to tabletka gwałtu?
Przez chwilę wpatruję się w nią bez słowa, zastanawiając się nad faktem, jaka odpowiedź przyniesie mi najwięcej zabawy w przyszłości.
– Zapytaj Ludmiłę – mówię w końcu, po czym wracam do przeglądania książki, którą znalazłam na jej regale. Swoją drogą nie mam pojęcia, po co jej regał – prędzej uwierzę w to, że chodzi do kościoła niż w to, że czyta książki. Gdyby to robiła, nie musiałabym znajdywać jej codziennie nowego zajęcia.
– Boli mnie głowa – oznajmia po zaledwie kilku minutach. Wzdycham głośno.
– Karma – robisz coś złego, a potem to do ciebie wraca. Przez ciebie wpadłam do stawu i zachorowałam, a teraz siedzę tu w pełni zdrowia, podczas gdy ty wyglądasz jak zwłoki.
Daje mi chwilę spokoju, podczas której przetrawia moje słowa, po czym znowu się odzywa:
– Co złego zrobił tata?
Marszczę brwi.
– Co?
– Tata jest bardziej chory.
Co zrobił tata? Całował się z chorą niańką swojej córki – nie nazwałabym tego grzechem, ale w sumie nie jestem zbyt wierząca. Można się całować przed ślubem czy nie?
Najwyraźniej jest to dość spory zły uczynek, bo Leon jest tak chory, że to ja siedzę tu w środku nocy z jego córką, zamiast niego.
Nie, żeby mnie o to prosił – tak naprawdę nie widziałam go, odkąd oddawałam mu swoje zarazki za pomocą śliny, ale od służby słyszałam, że okropnie się czuje, a ponieważ od kilku dni nie pracuje – uwierzyłam. Biorąc pod uwagę, że zarazki przejął ode mnie, poczułam się winna w jakichś pięciu procentach (pozostałe pięć zostawiam Leonowi, bo siłą go do pocałunku nie zmusiłam; a dziewięćdziesiąt Sarah, bo to przez nią zachorowałam) i postanowiłam posiedzieć z Sarah trochę dłużej. Byłam pewna, że będzie spała przez cały ten czas, ale – kto by pomyślał – chora jest jeszcze bardziej wkurzająca. A myślałam, że to niemożliwe.
– Tata... – zaczynam, zanim wymyślam pełną odpowiedzieć. – Tata jako dziecko był zły dla swojej niani.
– Zły?
– Tak, no wiesz... Był niemiły, marudził, utrudniał jej pracę. Teraz zło do niego wraca, to pewnie zaczęło się już kilka lat temu i pewnie nie skończy dopóki tata żyje. Będzie nieszczęśliwy aż do śmierci.
– Nieszczęśliwy? Tata jest szczęśliwy, kiedy jest ze mną.
– Tylko udaje – mówię poważnym tonem. – Też chcesz być nieszczęśliwa, prawda?
– Nie!
– Ah, tak tylko myślałam, bo odkąd tutaj pracuje, przypominasz swojego tatę w dzieciństwie. Cóż... jeśli chcesz być szczęśliwa to od teraz musisz być milsza dla swojej opiekunki, może jeszcze da się to naprawić.

Dwa dni później stoję pod drzwiami sypialni Leona i czekam na jakąkolwiek odpowiedź na moje pukanie. Albo nie żyje, albo nie ma go w środku, ponieważ żadnej nie dostaję. Mam nadzieję, że to opcja drugą, bo nadal nie dostałam swojej wypłaty... I oczywiście to byłoby straszne, gdyby taka kochana, niewinna istota jak Sarah była osierocona...
Wzdycham głośno, po czym postanawiam to sprawdzić. Dlatego też wchodzę do jego sypialni, ale w środku zastaje tylko idealnie zaścielone łóżko. Nie słyszę go z łazienki ani garderoby, więc postanawiam sprawdzić w jego gabinecie.
Docieram tam po kilku minutach i tylko jednej pomyłce związanej ze skręceniem w jeden korytarz. Pukam do drzwi i tym razem otrzymuje odpowiedź, więc wchodzę do środka.
– Spodziewałam się, że wracanie do żywych zajmie ci trochę więcej cz... – przerywam, kiedy dostrzegam go za biurkiem. – O cholera, wyglądasz okropnie.
– Dlaczego nie dziwi mnie fakt, że nie powstrzymałaś się przed wypowiedzeniem tego komentarza? – pyta, nie podnosząc wzroku znad papierów leżących na jego biurku.
– Ja? Mistrzyni taktu i subtelności? Nie mam pojęcia.
– Takt i subtelność to mniej więcej to samo – mówi, podnosząc głowę. Wstaje i podchodzi do jednego z regałów, podczas gdy ja staję po przeciwnej stronie biurka i zakładam ręce na piersi.
– Dlatego to ty prowadzisz sieć hoteli, a ja opiekuję się twoim dzieckiem.
Na chwilę odwraca się do mnie i posyła mi lekki uśmiech, ale zaraz po tym wraca do szukania czegoś w teczkach.
– Wiesz... w brodzie ci do twarzy – komentuję jego zarost.
Nie odwracając się kręci głową i rzuca żartobliwym tonem:
– Daj mi spokój. 
Szeroko się uśmiecham, po czym postanawiam przejść do tego, po co tutaj przyszłam.
– Sarah czuje się lepiej i chce, żebym zabrała ją do parku, przyszłam spytać czy nie masz nic przeciwko. – Błagam, miej coś przeciwko.
– Jeśli rzeczywiście czuje się lepiej to nie mam.
Cholera.
Kiedy znajduje to czego szukał, odkłada wyjęte teczki i staje po przeciwnej stronie biurka.
Chowam ręce w kieszenie dżinsów i przygryzam wargę.
– Leon? – upewniam się, że mnie słucha mimo przeglądania treści papierów, które trzyma w ręku.
– Hm?
– Miałeś kiedyś niańkę?
Moje pytanie dziwi go na tyle, że podnosi głowę i marszczy brwi.
– Tak – odpowiada niepewnie.
– Lubiłeś ją?
– Bardziej niż matkę – oznajmia, wciąż zdezorientowany.
Cholera, lepiej, żeby Sarah nie pytała o prawdziwość mojej historyjki Verdasa, bo wtedy nici z milszego bachora. Teraz muszę wymyślić jak powstrzymać Sarah przed gadaniem z nim o jego opiekunce.
– Szczęściarz – komentuje krótko. Miałam nadzieję, że odpowiedź na drugie pytanie będzie przecząca. Wtedy mogłabym wypytać go o szczegóły, które potem sprzedałabym Sarah.
– Ty swojej nie lubiłaś? – pyta, po czym wraca do dokumentów, najwyraźniej uznając, że najlepiej nie dociekać, czemu go o to wypytuję.
– Nie – odpowiadam bez dłuższego zastanowienia. – Ale ona mnie też nie, więc...
Podnosi wzrok i uśmiecha się, po czym odkłada papiery na biurko i skupia całą swoją uwagę na mnie.
– Wiesz – zaczynam i pochodzę do niego wolnym krokiem – w tej brodzie naprawdę wyglądasz... ciekawie.
– Co ty nie powiesz – odpowiada, a w jego tonie wyczuwam, że doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że się z nim zgrywam. Dobrze, że nie jest tak naiwny jak jego córka. W przeciwnym razie, zaczęłabym się o niego martwić.
Kiedy staję pomiędzy nim a biurkiem, jesteśmy na tyle blisko, że muszę podnieść głowę, aby na niego spojrzeć.
– Przypominasz menela tylko odrobinę – mówiąc to pokazuję maleńką przestrzeń między moim kciukiem i palcem wskazującym.
Mruży oczy, ale na jego twarzy wciąż widnieje uśmiech. Przenoszę wzrok na jego usta.
– Kiedy pocałowałem cię ostatnim razem, kiedy byłaś chora, ty zaraziłaś mnie, a ja Sarah.
– Jakby wtedy obchodziły cię zarazki – komentuję, ponownie ponownie patrząc mu w oczy.
– Szczerze mówiąc, teraz też nie bardzo mnie interesują.
W następnej chwili, ponownie wymieniamy się zarazkami za pomocą śliny. A w kolejnej papiery leżą na podłodze, podczas gdy mój tyłek zastępuje je na biurku. Takim oto sposobem spędzam następne kilka minut, obściskując się ze swoim szefem na jego biurku. Zapewne potrwałoby to dłużej, gdybym nie dźwięk otwieranych drzwi.
– Leon po... – Od razu rozpoznaję głos Ludmiły.
Błyskawicznie odrywamy się od siebie, a ja ponownie staję na podłodze. Nie odwracam się jednak do drzwi, bo nie jestem w stanie powstrzymać rozbawionej miny. Verdas – mimo tego, że stoi przodem do blondynki – najwyraźniej również nie, ale nie wygląda na to, aby jakoś specjalnie się starał.
– To coś ważnego, Ludmiła? – pyta, a ja mam wrażenie, że jest o krok od wybuchnięcia śmiechem.
– T-tak.
– Park – odzywam się. – Miałam wziąć Sarah do parku – mówię, po czym idę w stronę drzwi, unikając spojrzenia blondynki.
– Miłej zabawy – odpowiada Verdas, a ja uśmiecham się do niego szeroko, kiedy stoję już za kobietą.

– Nie znam tego dziecka, ale zaczyna mi przypominać ciebie – mówi Fran, kiedy rozmawiam z nią przez telefon, siedzą na ławce na placu zabaw.
– Co takiego ci zrobiłam, że próbujesz mnie tak okropnie obrazić?
– Wciąż marudzisz, że ona marudzi. Robicie dokładnie to samo – odpowiada. – Poza tym obie jesteście wredne. Teraz widzisz, co ja muszę wytrzymywać.
– Ale ty mnie kochasz.
– A tobie płacą.
Wzdycham głośno. Nie mam silniejszego argumentu niż to.
Podkreślam jednak, że nie jestem ani trochę podobna do Sarah. Francesca nie myśli jasno, spotyka się z Diego – to chyba najlepszy dowód na to.
– Kończę, zaraz kończę pracę, więc zabieram szatana do jego jaskini czy gdzie tam szatany siedzą – mówię. – Sarah, do domu!
– Nie mogłaś się rozłączyć, zanim postanowiłaś się wydzierać?
– Trzeba było mnie nie obrażać – rzucam i dopiero teraz się rozłączam.
Kiedy Sarah do mnie podchodzi, kierujemy się w stronę parkingu, gdzie w samochodzie powinien czekać na nas Henry. Jesteśmy w połowie drogi, kiedy słyszę, jak ktoś mnie woła:
– Castillo!
Marszczę brwi i odwracam się, ale kiedy dostrzegam trzech mężczyzn, przyspieszam.
– Ktoś cię woła – mówi Sarah, próbując się zatrzymać.
– To nie mnie – odpowiadam i ciągnę ją do samochodu, ale właśnie w tej chwili czuję czyjąś dłoń na nadgarstku i zostaję siłą odwrócona.
– Castillo, już myślałem, że z kimś cię pomyliłem – mówi do mnie jeden z mężczyzn w otoczeniu swoich dwóch kolegów.
– Chłopacy – mówię, łapiąc rękę Sarah – wyprzystojnieliście. Siłka? Magiczna dieta?
Uśmiecha się.
– Nie kokietuj – odpowiada. – Czemu uciekasz? Myślałem, że mamy niedokończone interesy.
– Interesy? Niedokończone? – Subtelnie przesuwam Sarah za siebie. – Aaa, te interesy! "Niedokończone" to chyba lekko za mocne słowo, nie uważasz? Powiedziałabym raczej "oczekujące na dokończenie".
– Widzisz... nie można oczekiwać w nieskończoność. Mam swoje wydatki, potrzebuję kasy, na wczoraj.
– Nie mam tyle kasy, przecież wiesz – oznajmiam. – Zarabiam, oddam ci jak tylko będę miała.
Przez chwilę wpatruje się we mnie bez słowa. Kiedy przenosi wzrok na Sarah, próbuję ją bardziej schować za siebie.
– To twoje dziecko? Może wezmę ją pod zastaw i przetrzymam, dopóki nie zarobisz mojej kasy?
Zanim cokolwiek odpowiadam, pojawia się przy nas Henry.
– Panno Castillo, proszę zabrać Sarah do samochodu – mówi, a ja nie sprzeciwiam się. Jak najszybciej zabieram Sarah, kiedy dostrzegam, że Henry nie idzie za nami, tylko zatrzymuje się przy nich i o czymś rozmawiają.
Mam przechlapane.

Wzdrygam się, kiedy słyszę trzaśnięcie drzwi za plecami. Kiedy Verdas obchodzi biurko, aby stanąć po jego drugiej stronie, zaczynam mówić:
– Zanim cokol...
– Nie! – przerywa mi. – Nie będziesz się usprawiedliwiać. Na to nie ma usprawiedliwienia!
Spuszczam wzrok.
– Od początku mówiłam ci, że mam długi – mówię cichym tonem, choć wiem, że to nic nie wskóra.
– Nie mówiłaś, że nie są to długi z banku, za które co najwyżej dostaniesz komornika! 
– Skąd miałam wiedzieć, że będą mnie zaczepiać i grozić, kiedy będę z Sarah? – pytam, wpatrując się w swoje dłonie. Nie jestem w stanie podnieść wzroku.
– Każda odpowiedzialna i inteligentna osoba brałaby taką możliwość pod uwagę, mając pod opieką dziecko!
– Co mam ci powiedzieć?! – Patrzę na niego w końcu. – Tak, byłam głupia! Tak, przestraszyłam twoje dziecko i tak, nie jestem odpowiedzialna! Spłacę ten dług, ale nie mam sieci hoteli, w moim świecie to trwa dłużej!
Kładzie przedramiona na biurku i opiera o nie czoło. Stoi tak przez chwilę, po czym podnosi głowę.
– Spłaciłem te długi za ciebie – oznajmia w końcu.
Unoszę brwi i przez chwilę przyswajam to, co właśnie mi powiedział.
– Oddam ci wszystko, potrzebuję tylko czasu.
– Ja zostanę z Sarah, zostań kilka dni u jakiejś koleżanki albo... opłacę ci jakiś hotel.
– Nie jestem zwolniona? – Szczerze mówiąc, zaczynałam się już zastanawiać nad nową pracą.
– Nie – odpowiada, prostując się. – Wrócisz do pracy, kiedy ktoś ode mnie do ciebie zadzwoni i cię tu wezwie. Od tej pory będziesz obserwowana przez wszystkich pracowników i nie ruszysz się z Sarah poza teren hotelu bez Henry'ego. Czy jest jeszcze coś o czym powinienem wiedzieć? – pyta, nie patrząc na mnie.
– Nie.
– Więc dobranoc.
Przez chwilę wpatruję się w niego, mając nadzieję, że chociaż na mnie spojrzy, ale kiedy tego nie robi, wstaję i bez słowa opuszczam jego gabinet.

~*~

^tak spędziłam sylwestra. Możecie docenić i napisać koma czy coś... nie żebym zmuszała ;DD.
Mam nadzieję, że rozdział się Wam spodobał i czekam na Wasze opinie ;D.

Szczęśliwego Nowego Roku! :*

Do następnego! ;)

Quinn <3

30 komentarzy:

  1. PIŃKOWEGO ŻYCIA PEŁNEGO ZABÓJCÓW PSYCHOLI! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      PIŃKOWEGO ROKU BEZ MYDŁA

      Usuń
    2. Misiek komentuje tego samego dnia, co Pingwin opublikował.
      Pingwin dumny?
      Nowy rok = nowy Misiek :D

      Misiek idzie jutro do szkoły.
      :)
      :)
      :)

      – Co to tabletka gwałtu?

      Coś, co Leon ma pełno w swojej szufladzie koło łóżka.
      PRZEPRASZAM.

      – Karma – robisz coś złego, a potem to do ciebie wraca. Przez ciebie wpadłam do stawu i zachorowałam, a teraz siedzę tu w pełni zdrowia, podczas gdy ty wyglądasz jak zwłoki.

      ♥♥♥ FIOLKA KC ♥♥♥

      . Mam nadzieję, że to opcja drugą, bo nadal nie dostałam swojej wypłaty... I oczywiście to byłoby straszne, gdyby taka kochana, niewinna istota jak Sarah była osierocona...

      ♥♥♥
      Spoko Fiolka, po prostu Lajon potrzebuje czasu, aby pochować cały monitoring i zestaw małego szpiega, zanim cię wpuści do środku i poczęstuje drinkiem z magiczną tabletką.

      Postanowienie noworoczne: być dojrzalszym Miśkiem i z godnością reprezentować swój garniak.

      – Spodziewałam się, że wracanie do żywych zajmie ci trochę więcej cz... – przerywam, kiedy dostrzegam go za biurkiem. – O cholera, wyglądasz okropnie.

      *-*
      Leon, nie jesteś w swoim pokoju? Udajesz, że pracujesz?
      I mieszkasz w Lesie?
      Misiek jest zdezorientowany.
      Leon podgląda Fiolkę w gabinecie czy udaje, że wszystko z nim ok i nie jest psychicznym psycholem i chce wrócić do Miśka?
      Misiek musi się zastanowić, Leon.
      .
      .
      .
      DOBRA.
      #LisiekForever
      Ale nie udawaj, Leon, że nie lubisz podglądać Fiolki. To tak jakby Misiek nie lubił się nie myć.

      – Wiesz... w brodzie ci do twarzy – komentuję jego zarost.

      *niedźwiedziej brodzie

      MISIEK ZAPOMNIAŁ.
      GIf QEGBQIEGBwgbWIgbjwirbjisNSFBnsjrkbndkjrBNdkfjBNdkfnBJNBlkdnFKJDENKJDENKJ
      FRANKIE ♥ WIDZIMY SIĘ ZA 19 DNI.
      A tytuł - Misiek się z nim identyfikuje.
      Odpowiedzialny ^-^
      Inteligentny ^-^
      Mądry ^-^
      Zajebisty ^-^

      – Co takiego ci zrobiłam, że próbujesz mnie tak okropnie obrazić?

      *-*

      – Trzeba było mnie nie obrażać – rzucam i dopiero teraz się rozłączam.

      FIOLKA KC

      – Chłopacy – mówię, łapiąc rękę Sarah – wyprzystojnieliście. Siłka? Magiczna dieta?

      TO JEST TAKIE ŚMIESZNE.
      MISIEK SIĘ ŚMIEJE. ŚMIECH NIEDŹWIEDZIA. PINGWIN MOŻE SB WYOBRAZIĆ.

      Albo przypomnieć jak przywalił z liścia Miśkowi.
      :D
      NMZC

      Ciekawe co by powiedział Leon, gdyby Fiolka wróciła do domu bez Sarah, mówiąc, że poszła pod zastaw.
      Może cos w stylu "zróbmy imprezę".
      MISIEK JEST WREDNY XD

      ZŁY BRODATY LEON. OMFG.
      SPŁACIŁEŚ DŁUGI FIOLKI? BARDZO DOBRZE. Trochę długo ci to zajęło.
      Ogarnij sie gościu, bo ten fetysz ci się odbija na mózgu. Przestałeś się już golić, człowieku, może nie chcesz odzyskać Miśka, tylko nie możesz przestać podglądać Fiolki. TO CHORE NAWET JAK NA CB LEON.
      WYJDŹ SB DO PARKU, POBIEGAJ, WRÓĆ. I WEŹ ŚLUB Z FIOLKĄ.
      Załamka, Leon.
      Mówi to Misiek. Mieszkaniec Lasu.

      MISIEK TAKI DUMNY Z PINGWINA ;(
      Napisał rodział jednego dnia ;(
      ;(

      Misiek czeka na next *-*

      Teddy "Misiek aka Kisiek aka Buszmen" Nutella Verdas

      Usuń
  2. Świetny!
    Gerda się nieźle wściekł.
    Violka mu podpadła.
    Nie dziwi się, że się zdenerwował. Miał takie prawo. Mogło się coś stać jego córece. Dobrze, że Henry tam był.
    Ludmiła widziała jak się całują. Oho! Ciekawe co mu nagadała.

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rozdział jest boski!💙
    Jak jak zwykle zachwycam się Leònem xDD
    No czyż on nie jest ideałem? Całuję ją, mimo, że jest niańką jego dziecka i spłaca za nią długi, nie zwalniając jej:)
    Czekałam na ten rozdział i się doczekałam jak widać 👌
    Mnie się on bardzo podoba:)
    Hahahah, ale Violetta dokopała Ludmile ^^
    Może to i lepiej, będzie wiedziała, że już nie ma szans, ale i tak Violetta z Leònem się tylko całują póki co, ale cśś xD
    Życzę ci dużo weny i spełnienia wszystkich marzeń na Nowy Rok! Dążenia do celu! ;*

    Feliz Año Nuevo! ;*
    Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu jak ja tęskniłam ❤ idealny 😍 czekam na next 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rozdział oczywiście, że cudowny
      Violetta jak zawsze straszy Sarah. Cóż trzeba dziecko do dobrych czynów jakoś zachęcić. Violka wybrała z okrutnych sposobów, ale za to mi się podoba Violka za ten jej charakter.
      Aż trzech na Violettę? Nie ładnie. Upomnieli się o dług, a Verdas się o tym dowiedział i na jej nieszczęście czy szczęście nie zwolnił. Czyżby Leonowi się aż tak podobała, no ba. Violetta nie wiem czy jest szczęśliwa, że nadal ma pracę, po tym jak narzeka na Sarah, może nie chce tracić pracy tylko na Leona?
      Zastanawia mnie na co Violetta pożyczyła te pieniądze.
      Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział
      Pozdrawiam

      Patty;*

      Usuń
  6. Rozdział świetny jak zawsze ❤❤❤
    Szczęścia, zdrowia, radości i miłości w Nowym 2017 Roku ❤❤❤
    Ta historia jest naprawdę super, mam nadzieję, że poprowadzisz ją do końca i nie mogę doczekać się następnego rozdziału ❤❤❤
    Klaudisiu ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam *.*
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dużo weny kochana? *.*
    A czy dodasz jeszcze rozdział gdzieś na dniach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Quinn dziekuje ci za ten rozdzial jest cudny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się porobiło...
    Ajj Violka trzeba było mu powiedzieć a z drugiej strony sam powinien sprawdzić kogo zatrudnia..
    Ale jej nie zwolnił może mu zależy no całowali się i to nie raz xd
    Czekam na kolejny buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najs najs;)
    Leon kochany spłacił długi Violce ^-^
    Czekam na nexta!
    Szczęśliwego nowego roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęskniłam za tym opowiadaniem.
    Zaczęłam już nawet śnić o nim.
    A ty wyskakujesz mi tak niespodziewanie z rozdziałem.
    Jestem dzisiaj dla wszystkich strasznie wredna(właściwie od zawsze)i nie mam humoru ,ale ty go poprawiłaś!

    Kocham!
    Wspaniałe
    Cudowne

    Czekam
    Loren:*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny!
    Czekam na next! ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ;))
    Kiedy next? ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały!!!!❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu się porobiło? :o
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tak zwlekałam z komentarzem na tego bloga.. Ale jestem!
    Moje wrażenia co do tego rozdziału podzielę na dwie części.
    Część pierwsza:

    OMGGGGGGGG
    Wiesz jak zrobić mój dzień!
    Violetta i León>>>>>>>>
    i kolejny buziak! A na dodatek Ludmiła ich przyłapała, przez co OBOJE się śmiali xD
    #oficjalnie: jestem w niebie.
    szipuję ich tak bardzo ♥♥♥ nawet sobie tego nie wyobrażasz. tak samo (a może nawet trochę bardziej, ale tylko trochę!!) jak lajona i v z SOYH ♥

    część druga:
    w sumie to mam takie mieszane uczucia. z jednej strony jestem jak "ikbefnwonldkebwifkjw spłacił jej długi i nie wyrzuuuuucił jej z praaaacy!!!" ale z drugiej "co będzie dalej?? i jaki stosunek będzie miał do niej po tym wszystkim??? HALO JA CHCE BUZIAKA" i nie wiem czuję się aktualnie tak pomiędzy .

    "– To coś ważnego, Ludmiła? – pyta, a ja mam wrażenie, że jest o krok od wybuchnięcia śmiechem.
    – T-tak."

    BARDZO MI Z TEGO POWODU WSZYSTKO JEDNO LUDMIŁA
    WYJDŹ

    ta to ma wyczucie czasu skubana .

    no nic. czekam na kolejny bardzo bardzo bardzo a nawet najbardziej i bardziej niż bardzo ♥
    będzie za niedługo jakiś rozdział?:( pamiętaj że to niczym butla tlenu na me ramiona.

    dobra, zaczynam gadać głupoty, więc idę.
    sorka że tak późno komentuję:( ale przeczytałam od razu po dodaniu!!!! (i później jeszcze jakieś 10 razy, heh)

    do następnego!
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy nowy rozdział ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu cie nie ma ???
    czekam na next z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy nowy rozdział ??? ��

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę, co się dzieję że ciebie nie ma ?
    prosze, napisz co się dziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problemy z klawiaturą, więc trudniej mi pisać, bo co chwila nie działa. Postaram się dodać do następnego tygodnia, jak nie to za dwa tygodnie mam tydzień ferii i wtedy już na 100% coś wstawię ;).

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X