5.11.16

Szybkie info

Tak, to znowu ja. Tak, znowu nie będzie rozdziału.

Rozdział na tego bloga to w tej chwili mój absolutny priorytet i obiecuję, że jak tylko będę miała możliwość to ten rozdział będzie pierwszym jaki napiszę, ale najpierw tę możliwość muszę mieć.

Miałam teraz tydzień wolny, więc chciałam poświęcić czas na tego bloga, ale w piątek byłam zmęczona, w sobotę cały swój dzień poświęciłam mamie (bo następnego dnia wyjechała do Polski na dwa tygodnie ;)), a wieczorem zaczęło mnie boleć gardło. W niedzielę dało się jeszcze funkcjonować, ale w poniedziałek już straciłam głos, poza tym ból głowy, mdłości i ogólnie brak siły do czegokolwiek (ostatnio po bardzo krótkim prysznicu, musiałam się położyć i pół godziny poleżeć). Wczoraj dopiero pojechałam do lekarza, bo wcześniej miałam nadzieję, że samo przejdzie, ale tam powiedzieli mi, że mam pić herbatę z miodem to mi przejdzie :"). Dzisiaj w każdym razie pojechałam do kolejnego (o 12 wyjechałam, o 17 wróciłam, bo w tym szpitalu pracują idioci) i skończyło się na tym, że jestem na silnych lekach (po których nie mogę np. prowadzić samochodu XD), więc w tej chwili nie za bardzo jest opcja, abym pisała. Chyba, że chcecie rozdział od Nicol na haju, ale cienko to widzę XD.

Piszę Wam to, bo wiem, że czekacie i chcę wytłumaczyć, dlaczego ten rozdział się wciąż nie pojawił. Mam nadzieję, że takie wyjaśnienie Wam wystarczy i obiecuję, że jak tylko wrócę do zdrowia, dodam coś. Przysięgam i bardzo przepraszam, że zawiodłam :(.

Obiecuję, że następny post jaki się znajdzie na tym blogu, to rozdział :).

Dziękuję za cierpliwość i postaram się napisać najlepszy rozdział, jaki będę w stanie :).

10 komentarzy:

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X