15.8.16

Koniec wakacji



Zawsze mam dylemat, na którym blogu pisać notkę dotyczącą wszystkich i jak skłonić tych, którzy czytają tylko jeden, żeby jednak przeczytali tę notkę ;p.

Zaraz skończy się mój przedostatni dzień wolności, w środę wracam do szkoły, a że pewnie wiele się w ciągu roku szkolnego zmieni, to wolę to tutaj napisać i Was oraz siebie jakoś na to przygotować ;D.

A także wyjaśnić i podsumować to, co robiłam przez te wakacje. Swoją drogą mam wrażenie, że zrobiłam bardzo niewiele ;/.

6 komentarzy:

  1. Kiedy będzie jakiś nowy rozdział ?,😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, mam blokadę ;/. Postaram się napisać coś jak najszybciej, ale nie jestem w stanie podać żadnej konkretnej daty ;/.

      Usuń
  2. Wiem ,że juz pytałam ale może coś się zmieniło ,chodzi mi o nowy rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę zd już ktoś pytał ,ale to dawno Xd
    Kiedy nowyy rozdział ??? 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać do jutra, w końcu blokada mi minęła - przynajmniej chwilowo :D. W każdym razie, nic nie obiecuję, ale się postaram ;))

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X